Traditioner

Vi har året igennem faste dage og højtider som vi nyder sammen med børn, forældre og bedsteforældre.

Aktivitetsdag:

Vi inviterer forældre og søskende til en hyggelig eftermiddag udenfor i begyndelsen af skoleåret. Her laver vi bål og byder på kaffe samt inviterer til leg.

Halloween:

En klam eftermiddag, med ulækre aktiviteter, konkurrencer, sjov, spas og selvfølgelig uhyggelig udklædning.​

Juleklip:

En eftermiddag i december kalder vi til juleklip omkring juletræet i aulaen. Forældre og bedsteforældre er velkomne på dagen, hvor vi klipper julepynt og synger til glögg og æbleskiver.

​Fastelavn:

Vi holder traditionel fastelavn med udklædning, tøndeslagning og fastelavnsboller.

Rollespil:

I forsommeren har vi et stort rollespilstema. Gennem et par uger arbejdes der i værksteder og hele temaet afsluttes med en stor rollespilseftermiddag.

Derudover markerer vi store og små højtider året igennem i vores værksteder.